ရန္ကုန္၊ ေကာ္ဖီဆုိင္အတြင္းတြင္ ေလ ေအးေပးစက္အကူအညီျဖင့္ ျပင္ပမွအပူဒဏ္ကို အကာအကြယ္ ယူ ထားေသာေၾကာင့္ သီးျခားကမၻာေလးတစ္ခု လိုျဖစ္ေနပါသည္။ ဆုိင္ေလးအတြင္းမွ လူသုံးဦးသည္ အေအး ခြက္မ်ားကိုၾကည့္ရင္း ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆို သည့္အေတြးကိုယ္စီျဖင့္ၿငိမ္သက္ေနပါသည္။ လတ္တ ေလာ လစာႏႈန္းထား အေျပာင္းအလဲအတြက္ သူတုိ႔သုံးဦး ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
ထိုအေျပာင္းအေရႊ႕အေပၚစဥ္း စားေနစဥ္ စကားလုံးမုိင္းစတင္ခြဲလိုက္ သူက သေဘၤာအရာရွိတစ္ဦးျဖစ္သူ ကိုေနမ်ဳိးလြင္(အမည္လႊဲ) "ေနရာတုိင္း မွာ အားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္က ေတာ့ရွိတာပဲ။ လစာကေတာ့ အျပင္ လုိင္းေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ေတာ့ ကြာတာေပါ့။ ႏွစ္၊ လပိုင္းေလာက္ဆိုရင္ ေငြကြာတာ သိပ္မသိသာေပမယ့္ ေရရွည္တြက္ရင္ အရမ္းသိသာတယ္။ ကမ္း႐ိုးတန္း သေဘၤာဆိုေတာ္ေတာ္ကြာသြားတယ္။ ရာထူးခ်င္းတူ တယ္။ လုပ္ရတာခ်င္းလဲ တူေပမယ့္ လစာက်ေတာ့ ကြာသြား တယ္။ အဲဒီက်ေတာ့ အျပင္လုိင္းေတြ ကို ထြက္ခ်င္ၾကတယ္။ အျပင္ကုမၸဏီ ေတြက လစာပိုမ်ားတယ္ေလ။ အျပင္ကုမၸဏီအတိုင္းပဲ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္" ဟု စကားလံုးျဖင့္ ၿဖိဳခြဲလိုက္သည္။
ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္သေဘၤာလုပ္ ငန္းမွကုမၸဏီလုပ္ငန္းအသြင္ကူးေျပာင္း ၍ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအျဖစ္ လုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္အတြက္ ျပဳျပင္မႈမ်ားျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္သကဲ့ သို႔ ႏုိင္ငံတကာ သေဘၤာလုိင္း မ်ား၏လစာႏွင့္အညီ ႏုိင္ငံျခားသြားသေဘၤာ လုိင္းမ်ားေပၚတြင္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္သည့္သေဘၤာသားမ်ား ကို ႏုိင္ငံျခားေငြျဖင့္ လစာတိုးျမႇင့္ေပးမည့္အျပင္ ကမ္း႐ိုးတန္းသြားသေဘၤာသားမ်ားအား လက္ရွိကမ္း႐ိုးတန္း သြားကုမၸဏီသေဘၤာမ်ားရွိ သေဘၤာ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လစာထက္တုိးျမႇင့္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သေဘၤာ၀န္ ထမ္းမ်ားခန္႔ထားရာတြင္ ေျခာက္လ၊ တစ္ႏွစ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ ရန္စာခ်ဳပ္စနစ္ခန္႔ထားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္ကို ရည္ရြယ္ ေျပာၾကားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
မူရင္း(http://yangonmedia.com/news/news_detail.asp?nid=2087)
1.
2.
3.
0 comments:
Post a Comment